facebook linkedin twitter Pagina mailen Pagina printen Voeg aan uw favorieten toe More...

Corona Direct wint een bronzen Effie Award!

25/06/2014

De Straf hé campagne voor de kilometerverzekering bewijst zijn impact.

De Effie Awards belonen marketing-reclamecampagnes die 'werken' en hun effectiviteit bewijzen, en werden voor de 26ste keer in ons land uitgereikt.

De Effie-jury, waarin zowel adverteerders, reclame agentschappen, academici als marktonderzoekers zetelen, beloonden 9 van de 26 ingediende cases met een Gold, Silver of Bronze Award.

Corona Direct / Kunstmaan kaapte dus een Bronze Effie Award weg met de 'Straf hé!' campagne voor de Corona Direct Kilometerverzekering. In de zeer moeilijke en prijsgedreven verzekeringsmarkt met een lage consumentenbetrokkenheid heeft de impactvolle campagne de doelgroep ingrijpend beïnvloed en de verkoop substantieel bevorderd.

“Onze Effie toont niet alleen het succes van onze straffe campagne maar ook het snel groeiende marktpotentieel voor een no-nonsense verzekeringsaanbod dat loopt via het internet. The future is ours”, besluit Philippe Neyt, lid van het directiecomité van Corona Direct.


Terug naar nieuwsoverzicht...