Het jaarverslag 2013 van Belfius Insurance is gepubliceerd

09/05/2014

Belfius Insurance is vandaag een gezonde onderneming, met een ambitieuze toekomst.

In 2012 spraken we onze ambities voor de toekomst uit. De meest efficiënte verzekeraar op de markt worden. Zowel naar klanttevredenheid, kosten als operationeel resultaat. In 2013 hebben we een indrukwekkende weg afgelegd. Onze resultaten spreken boekdelen.

95% van onze klanten is tevreden of zéér tevreden over onze producten en diensten. Ons distributiemodel werd op tal van punten verder verbeterd. Zo zag Corona direct na 2 straffe campagnes zijn verkoop met meer dan 50% toenemen.

2013 was ook een positief jaar voor onze medewerkers. Dank zij een voor de sector uniek akkoord zijn we pioniers geworden op het vlak van thuiswerk en flexibele werkuren in België.

In dit jaarverslag leest u waarom Belfius Insurance vandaag een gezonde onderneming is, die een belangrijke stap heeft gezet naar de toekomst. Een ambitieuze toekomst waarin we een actieve rol zullen blijven spelen in de maatschappij, zullen blijven investeren in de Belgische economie en aan onze klanten vernieuwende producten en diensten zullen blijven aanbieden.

Download hier het jaarverslag 2013

Terug naar nieuwsoverzicht...