facebook linkedin twitter Pagina mailen Pagina printen Voeg aan uw favorieten toe More...

DVV-agenten en hun klanten zamelen 10.000 euro in voor SOS Kinderdorpen, Think Pink en Cap48.

18/12/2014

goede_doel_imgDVV vervult haar rol als verzekeraar met een maatschappelijke meerwaarde: ook dit jaar werd tijdens de verschillende sponsoracties geld ingezameld voor verschillende goede doelen.

Sportieve medewerkers, DVV-agenten en klanten lossen elkaar af voor 5.040 euro.

Op de Acerta Ekiden, de bekende aflossingsmarathon in Brussel, schonk DVV 5 euro per gelopen kilometer van een medewerker, DVV-agent of ingeschreven klant aan SOS Kinderdorpen. 24 teams namen onder DVV-vlag deel, waardoor een totaalsom van 5040 euro naar SOS Kinderdorpen wordt geschonken.

DVV Running Tour en Beau Vélo de RaVel: nog eens bijna 5.000 euro

Régine Deliège, Event Manager: "Wie de DVV-stand op de verschillende events van de DVV Running Tour of de Beau vélo de RaVel bezocht, kon gratis meedoen aan verschillende wedstrijden of spelletjes. Per deelnemer schonken we ook een vast bedrag voor Think Pink en Cap48. Dat leverde voor beide sponsoracties samen 4.931 euro op. Zo vervult DVV ook op een mooie manier haar maatschappelijke rol, samen met haar klanten."


Terug naar nieuwsoverzicht...